Jeg har fornyeligt købt op i Novo Nordisk, hvilket er noget jeg længe har overvejet på baggrund af den store kursnedtur.
Dit investeringsunivers
Jeg har fornyeligt købt op i Novo Nordisk, hvilket er noget jeg længe har overvejet på baggrund af den store kursnedtur.