Det er en rutsjebanetur at være aktionær i Novo Nordisk lige pt, og aktien henter i dag lidt af det tabte efter nyt fra Eli Lilly.
Dit investeringsunivers
Det er en rutsjebanetur at være aktionær i Novo Nordisk lige pt, og aktien henter i dag lidt af det tabte efter nyt fra Eli Lilly.